gabrielholmberg

13 oktober

Kategori: ALLMÄNT.

Ulla red till Ullared, men vi åkte bil.
 
Jag och min fantastiska familj tog en liten sväng på landets asfalterade vägar med Ullared som slutdestination. I Ullared ligger en enorm butik och ett ICA. Vi åkte inte till ICA, för den där enorma butiken lockade som en banan när man inte ätit på fyra dagar och ett år. Gekås tror jag butiken heter. Det rimmar på lås.. men det köpte jag inte. Väl inne på detta Gekås sprang folket runt som om de vore bävrar på droger, men det var lite kul ändå. Eller lite kul, det var ganska kul. Eller ganska kul, det var kul. Eller kul, det var jättekul. Eller så kul kanske det inte var, men det var trevligt. Jag likear min familj på facebook. 
 
Jag köpte en kniv på Gekås så nu ska jag skära.

Kommentarer

  • Martin säger:

    hahahhahahhahaha. du är som en pärla med en pärla inuti. alltså med värdefull och det roliga är att jag är den ända människa som upptäckt att det finns en värdefullare pärla inuti den pärlan som alla tror är allt. och du är den pärlan inuti, fattar du hur bra du är då eller. nä. jag vet.

    2012-10-17 | 16:14:37
    Bloggadress: http://martinwigren.wordpress.com

Kommentera inlägget här: