gabrielholmberg

Helgen tog slut.

Kategori: ALLMÄNT.

Helger kommer och går, men vardagarna består. 
 
Denna helg var något alldeles speciellt. Tänk att en liten kille som jag fick besök av två fantastiskt trevliga hjältar. Vi har delat vår breda östgötska med hjälp av olika stämmor och oktaver i sång. Efter några inspelningar har jag kommit fram till att jag låter som en kanelbulle utan pärlsocker när jag sjunger. En kanelbulle utan pärlsocker blir både ful och tråkig, men den är god ändå. Det var en val som hoppade upp på fönsterbrädan. 
 
Nu sitter jag här i min pyjamas och tänker tillbaka på alla filmer, sånger och det där andra som gjorde denna helg ganska så jättebra. Så, nu har jag tänkt klart. Nu tänker vi framåt. Så, nu har jag tänkt framåt. Jag kommer bli rik och lycklig. 
 
Filip, du är som en golvmopp, jag vill dra runt dig lite överallt. Tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: