gabrielholmberg

8 oktober

Kategori: ALLMÄNT.

Hej där alla mina gurktuggande vänner! 
 
Här sitter jag och spenderar denna kalla måndagskväll med min favorit. Vi sitter här i mörkret och delar på ett ihopplock man skulle kunna kalla för kycklingtacos. Det är mest jag som trycker i mig mat då favoriten mest står och sjunger i filmen på tv. Om ni inte listat ut det ännu så spenderar jag alltså kvällen med den fantastiska kille som vi kallar för Justin Bieber. Medan jag trycker i mig en sträv och lite förr torr ostbit så står han där på scenen i Madison Square Garden och sjunger som om han aldrig gjort något annat. 
 
En annan sak jag sitter och filosofierar över när jag sitter här i min supersköna soffa är varför världen är som den är? Jag ville egentligen bara skriva den där meningen för att visa hur djup jag är. Egentligen har jag inte ens funderat över det, men nu kanske någon hjälte där ute i den vida världen tror att jag är djupare än ett hål herrgårdsosten. 
 
Just det, tillbaka till Justin! Filmen har snart avslutat sin sista scen och Justin visar sitt ljuvliga hår i en sista låt för denna konsert. Tjejerna gråter så mycket att om man skulle placera dem i Afrika skulle inte vatten vara ett problem längre. Därför avslutar jag detta mycket givande inlägg med att jag tycker att Justin borde göra en turné i Afrika. 
 

Kommentarer

  • lydia säger:

    HAHAHA! jag dör vad du är rolig.

    2012-10-08 | 22:17:06
    Bloggadress: http://lydiaholmberg.blogg.se
  • Martin säger:

    du är bäst.

    2012-10-15 | 22:23:25

Kommentera inlägget här: