gabrielholmberg

Martin Wigren

Kategori: ALLMÄNT.

 
Detta är Martin Wigren. Han tycker om tjejer som nyligen satt ner sina fötter på jorden och gillar djupa samtal. En annan sak Martin tycker om är mjöl. Med mjöl kan man göra mycket. Man kan t.ex: 
  • Kasta på varandra
  • Baka
  • Lägga på golvet för att få en känsla av att det är snö inne
  • Lägga i en vattenpistol
  • Gömma mjölet så att inte Fredrik Reinfeldt kastar det på hundar
  • Tappa det
  • Ha i håret, det fungerar som hårinpackning (Gynning, 2011, s. 314)
Jag gillar med mjöl, men jag gillar Martin mer. Definitionen av denna fanastiska kille är "den glada killen som är min allra bästa vän". Om någon känner att de vill kontakta honom så har han faktiskt en sån där wordpress! 
 
 
Nu ska jag förhandsgranska detta, sen kommer du upp på min blogg Martin! Du är bäst. Tack för mig.

Kommentarer

  • Martin säger:

    love u.

    2012-10-21 | 22:44:43

Kommentera inlägget här: